Dagen såhär lång: hjärtslående bra!

Dagen såhär långt: hjärtslående bra. Idag känns det som mycket av mina kunskaper och den tid man lagt börjar få lite resultat. Har aldrig jobbat efter mål. Har snarare jobbat dag för dag och det som händer händer. Håller fortfarande den spontaniteten vid liv men känner mig själv bättre och kan se vart jag är påväg. När det visar sig att tiden man funnits i världen och det man har gjort såhär långt, trots brist på fokus, faktiskt ändå resulterar i bra grejer, blir man lite smilig. Ja, jag är ny men jag har mer att komma med än vad många kan få en att tro.

Efter ett bra möte på jobbet ska jag nu äta lunch på den bästa asiatiska buffén i Göteborg med min fina pöjk.
Emma

20120829-125213.jpg

Kommentera

