Prepp för pole-dance terminstart

Nu är jag snart igång igen!
Efter nästan ett års uppehåll med pole-dansen är jag snart igång igen. Torsdagen den 16 augusti är jag tillbaka på Patricias pole-star fitness studio med splajsans nya lokaler och ny energi. Kan inte vänta!
Sen dess har jag iallafall installerat min egen pole och den sitter som berget (en x-pole xpert såklart, som är både statisk och spinner). Inga pinsamma youtube-klipp här inte 🙂 (pole dance fail video). Bara snygga pole trick änsålänge. Jobbar just nu på att lyckas sätta superman snyggare än vad jag gör. Har som alla andra nya pole-dansare lite problem med greppet och det är min stora nemesis just nu, men med funktionell träning och mycket polande tror jag att mitt grepp kommer förbättras.
Fram till starten på terminen kör vi LCHF deluxe 2000 (kolhydrat intag på ca 5 gram om dagen, dvs inga bär, ingen choklad och många goa ägg från frigående höns) funktionell träning och massage på Viscus med Thomas Andréasson (troligen den bästa massören i väst-Sverige). Och såklart mycket stretch för att jobba upp rörligheten i ben och axlar igen. RUAAR!
Até amanha meninas e meninos!

Seu Rainha

Emma

Kommentera

